Vappu ja erityisesti Muhoksen Vappu tulee jälleen!

Mimmin Koneet – kerhon järjestämä Muhoksen Vappu – tapahtuma on erittäin suosittu, yleisömäärä ja eri toimijat Muhoksen torin vappuhumussa ovat lisääntyneet vuosi vuodelta.

Päivämäärä joka vuosi yhtä helppo muistaa: 1.5. kulloisenakin vuonna.

Tulevan Vappupäivän (1.5.2017) areenana on täysin uusiutunut. Muhoksen tori on aivan keskustassa kunnantalon vieressä. Uusi ohjelmalava toimii ohjelmien, puheiden ja esitysten paikkana ja sen ympärille ja edustalle asettuvat eri kaupalliset ja muutkin toimijat.

Kattava palvelumme auttaa yritystänne järjestelyissä: Ellette halua sitoa henkilökuntaanne vappuna esittely- ja kaluston kuljetustöihin, löytyy organisaatiostamme henkilöt, jotka hakevat, palauttavat ja asettavat tuotteenne esille yleisön tutustuttavaksi.

Palvelumme kruunaa juontajamme Harri Pöntinen ,joka erittäin laajoine tietopohjineen esittelee tuotteenne päivän aikana ammattitaitoisesti, perusteellisesti ja moneen kertaan.

Yleisöä vetää hyvin ja tuo sitä myös itse sananmukaisesti tullessaan, kun satoihin ellei tuhansiin nouseva motoristien määrä valloittaa pyörineen oman parkkialueensa Muhoksen Vapussa. MC Oulun jo vuosikymmeniä organisoima kevään ensimmäinen iso kokoontumisajo starttaa Oulusta Raksilan marketalueelta kohti Muhosta ja näky ja äänet ovat aina yhtä vaikuttavat ja kruunaavat juhlamme.

Olemme virallisesti mukana yhtenä osana Itsenäinen Suomi 100 vuotta – tapahtumien ketjussa ja sen vuoksi eri veteraanijärjestöt ovat kumppaneimamme tulevassa Muhoksen Vapussa 2017. Siksi haemme myöskin ohjelmistoomme perinteitä Suomen itsenäisyyden ajalta kuten kansantanhuja, torvisoittoa ja erilaisia kädentaitojen taitajia antaman työnäytöksiään ja samalla myymään tuotteitaan.

Myös automobiilit ja Zetor-harrastajat ovat jälleen mukana ja Mimmin Koneet-kerho tarjoaa Zetorilla vankkuri perässään pienen kiertoajelun Muhoksen keskustassa.

Viime vuonna suursuosion sai Oulusta Muhokselle edestakaisin ajanut kiskoauto eli Lättähattu – juna. Lähde ensi vuonna itsekin Muhokselle perheinesi Lättähatulla, nautin vanhan junan tunnelmasta siman ja munkkien kera komeljanttareiden esittäessä musiikkia mm. Muhoksen Mimmi – elokuvasta, joka aikanaan sijoittui juuri tälle rataosalle. Piletin hintoihin matka ei varmasti kaadu!

Olemme kirjeinemme ajoissa asialla ettei tule yllätyksenä. Laitahan aihe jo allakkaasi ylös, olemme yhteydessä, kun talven selkä alkaa taittua.

Mimmin Koneet-kerho / Muhoksen Vappusta

Get Flash to see this player.